Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul
Telefon : +90 (216) 564 90 00
Fax : +90 (216) 564 99 99
info@ozyegin.edu.tr
2024-2025 Güz Ve Bahar Dönemi Ek Yurt Başvurusu
Değerli Öğrencilerimiz,
2024-2025 Erken Yurt Başvurusu ve Yeni Kayıtlı Öğrenci Yurt Başvurusu sonuçlarının ardından, ücret ödemesini tamamlamayan veya çeşitli sebeplerle kendisine çıkmış yurt odasını iptal eden öğrencilerimiz olmuştur. Ödeme süreçleri halen devam ettiğinden başvuruda bulunan oda tipi dışında da yerleşim yapılabilecektir. Bu nedenle başvurunuzu yaparken form içinde yer alan “Tercih ettiğim oda tipine yerleşemezsem, herhangi bir odaya yerleştirilmek istiyorum” seçeneğini “Evet” olarak işaretlemenizi önemle hatırlatırız.
Yurt Başvuru Süreci
2024- 2025 Güz ve Bahar Dönemi Ek Yurt Başvurusu 04 Eylül 2024 Çarşamba 10:00 ile 06 Eylül 2024 Cuma 17:00 arasında SIS üzerinden alınacaktır.
Başvuru sırasında herhangi bir ücret ödemesi alınmayacaktır. Başvuru yerleşim sonucunda kendisine oda tahsis edilmiş öğrencilerimizin; 5.500 TL depozito ve güz dönemi oda ücretlerini eksiksiz ödemeleri gerekmektedir.Depozitosu eksik olan öğrencilerimizin yurt sonuçlarının ilan edileceği duyuruda belirtilecek tarihe kadar eksik bakiyelerini tamamlamalarını önemle hatırlatırız.
Yerleştirme Kriterleri:
- Yurt burslu öğrenciler
- Uluslararası öğrenciler
- Yeni kayıtlı öğrenciler
- İstanbul dışı mevcut öğrenciler
- İstanbul içi mevcut öğrenciler**
**İstanbul içinde ikamet eden öğrenciler için önceliklendirme aşağıdaki gibidir.
- Bölge: Arnavutköy, Büyükçekmece, Çatalca, Silivri
- Bölge: Adalar, Avcılar, Başakşehir, Beylikdüzü, Esenyurt, Küçükçekmece, Sultangazi
- Bölge: Bağcılar, Bahçelievler, Bakırköy, Bayrampaşa, Esenler, Eyüp, Gaziosmanpaşa, Güngören, Zeytinburnu
- Bölge: Beykoz, Beyoğlu, Fatih, Kağıthane, Pendik, Sarıyer, Tuzla
- Bölge: Ataşehir, Beşiktaş, Kadıköy, Kartal, Maltepe, Şile, Şişli, Üsküdar
- Bölge: Çekmeköy, Sancaktepe, Sultanbeyli, Ümraniye
Aynı kriterde yer alan öğrencilerin kendi içlerinde sıralaması aşağıdaki gibi yapılır:
- Giriş yılı (Mevcut öğrenciler arasında giriş yılı daha yeniden eskiye)
- Başvuru günü ve saati (İlk başvurudan son başvuruya)
Üniversitemize Kayıtlı, Mevcut Öğrencilerimizin İkamet Değerlendirmesi:
Yerleştirme kriterlerimizi uygularken öncelikli koşulumuz öğrencilerin ikamet ettikleri adresinin ve bu adresin oluşturulma tarihinin mutlaka dikkate alınmasıdır. İl dışında ikamet ediyor olmak, diğer kriterlerle birlikte değerlendirilmek koşuluyla, ilgili öğrencinin yurda yerleştirilmesinde bir önceliklendirme nedenidir. Öğrencilerin üniversiteye kayıt yaptırmasından önceki veya sonraki bir zamanda ikamet değişikliği yapmasının başvuru sırasında nedeni, gerekçesi ve tarihiyle birlikte değerlendirileceğini, gerektiğinde ÖSYM sınavı tarihi ve lise öğrenimi sırasındaki adreslerinin dikkate alınacağını önemle bilgi ve dikkatinize sunarız.
Uluslararası öğrencilerimizin kriter değerlendirilmesi yapılırken mezun oldukları lise (ülke bilgisi) ve/veya ikamet adresleri de mutlaka değerlendirmeye alınacaktır.
Başvuru Sonuçları
Yurt başvuru sonucunuzu 10 Eylül 2024 Salı tarihinde SIS>> Yurt İşlemleri >> Yurt Başvuru Sonucu ekranını kullanarak öğrenebilirsiniz.
2024-2025 Akademik yılı yurt ücretleri için tıklayınız.
Ayrıntılı bilgi ve sorularınız için web sitemizi ziyaret edebilir ya da yurt@ozyegin.edu.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Saygılarımızla,
Konaklama Hizmetleri Müdürlüğü