Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul
Telefon : +90 (216) 564 90 00
Fax : +90 (216) 564 99 99
info@ozyegin.edu.tr
2023 Bahar Dönemi Ek Yurt Başvuruları
Değerli Öğrencilerimiz;
2022 Güz Dönemi yurtta konaklamayıp 2023 Bahar Dönemi yurtta konaklama talep eden öğrencilerimizin yurt başvuru ve yerleşimleri ile ilgili bilinmesi ve uygulanması gereken aşağıdaki konuları tüm öğrencilerimizin dikkatine önemle sunuyoruz.
2023 BAHAR DÖNEMİ EK YURT BAŞVURULARI
2022-2023 Akademik Yılı itibarıyla tüm yurt başvuruları Yıllık olarak alınmış olup Güz Döneminde yurtlarımızda konaklayan öğrencilerimizin tekrar başvuru yapmasına gerek yoktur.
2023 Bahar Dönemi için yurt başvurusunda bulunmak isteyen öğrencilerin, başvurularının geçerli olabilmesi için depozito (2022 girişli öğrencilerimiz için 1.000 TL, diğer kayıtlı öğrenciler için 500 TL) ve peşinat ücreti (2.500 TL) ödemelerini başvuru tarihleri içerisinde tamamlamaları gerekmektedir. Yurt burslu öğrencilerin peşinat ücreti ödemelerine gerek yoktur.
Peşinat Ödemesi
Peşinat ödemesi (2.500 TL) başvuru sırasında, başvurunuzun geçerli olabilmesi için ödemeniz gereken tutardır. Oda borcunuz peşinat ödemesi düşüldükten sonra, geri kalan tutar bahar dönemi oda ücreti olarak yansıtılacaktır. Burslu öğrenciler dışında tüm öğrencilerimizin peşinat ödemesi yapmaları gerekmektedir.
Depozito ve Peşinat ücretleri; Konaklama Hizmetleri Müdürlüğü tarafından duyurularla belirtilen tarihler arasında, SIS>>FinansalBilgiler>>Güvenli Ödeme ekranından kredi/banka kartı ile ya da Fibabanka şubelerinden ‘Öğrenci Numarası’ ve ‘T.C Kimlik Numarası’ bilgileri ile nakit olarak gerçekleştirilir.
Başvuru Başlangıç Tarihi : 18.02. 2023 Cumartesi 12:00
Başvuru Bitiş Tarihi : 24.02. 2023 Cuma 17:00
Depozito ve Peşinat Son Ödeme Tarihi : 24.02. 2023 Cuma 17:00
Yurt Başvuru Sonuçları Duyuru Tarihi : 26.02. 2023 Pazar
Yurt başvuru sonuçları ile ilgili bilgilendirme sadece yurt ve oda tipi bazında yapılacaktır.
2023 BAHAR DÖNEMİ YURT YERLEŞİMLERİ
ÖNEMLİ NOT: Bir öğrencinin yurtlara yerleşebilmesi için 2022 Güz Dönemi de dahil olmak üzere, önceki dönemlerden herhangi bir konaklama, hasar veya oda kartı borcu bulunmaması gerekmektedir. Yurt ücretini ödemeyen öğrencilerimizin odaya girişleri yapılamayacaktır.
Yurt girişi sırasında yapılması gerekenler:
Bahar Döneminde Yeni Yerleşen Öğrencilerimiz
Yurt 1-2-3 için Yurt 3 ofise, Yurt 4-5 için Yurt 5 ofise ve Yurt 6 için Yurt 6 ofise müracaat ederek;
- Bahar Dönemi Oda Giriş Formunu doldurmalı,
- Aşağıda belirtilen giriş belgelerini eksiksiz olarak getirmeli:
o Sağlık durumunun yurtta konaklamaya elverişli olduğunun belirtildiği sağlık raporu,
o Adli Sicil ve Arşiv Kaydı,
o Yabancı uyruklu öğrencilerden öğrenim izni belgesi ve pasaport örneği.
- Bahar Dönemi’nde kendisine tahsis edilen oda için oda kartını teslim almalı (Bahar dönemi ücretini ödemeyen öğrencilere oda kartı verilmeyecektir.),
- Yeni odaları için Oda Hasar Teslim Formunu imzalamalıdır.
Konaklama Hizmetleri Müdürlüğü